27 Aralık 2014 Cumartesi

Ysl Forever Youth Liberator

Herkese merhaba...

Yeni yeni kullanmaya başladığım ancak uzun süre benimle olacak gibi görünen bir ürünü size tanitmak istedim. Yves Saint Louvre in youth Liberator serisinin temizleme köpüğü. ..
Kiehl's in temizleme melih sonuna yaklaşırken yeni arayışlar içerisinde iken karşıma çıktı kendileri :) Sephora mağazasinda Clarins ürünlerini incelerken magaza görevlisi bu ürünü tavsiye etti. Ve beni ilk basta kendisine çeken şey kesinlikle kokusu oldu. Normalde kokuya karşı gayet hassasım ancak ürünün gül kokusu çok ama cok hoş.

Benim için önemli olan diğer özelliği ise köpük yapısında olması.  Bu sşekilde diğer temizleyiciler gibi cildi cok fazla yormuyor. Ve temizleme işleminden sonra kesinlikle cildinizde gergin bir his bırakmıyor aksine sanki nemlendirmissiniz gibi yumuşacık oluyor. 
Az bir miktar bile bütün cildinizi bolca köpürtüyor. Bakmayın benim fotoğraf için bol bol ürün koymama. :)  Ben ya direk ellerimle köpürtüyorum yada Clarisonic le uyguluyorum. 
Ve bu da biodermayla makyajimi çıkartmama rağmen yüzümü yıkadıktan sonraki durum :/ Buradan iyi ki varsın clarisonic demek istiyorum:)
Ysl forever youth liberator serisinin toniği nemlendiricisi göz kremi serumu bulunmakta. Ancak ben galiba simdilik temizleme köpüğünü yalniz basına kullanıcam :) Yanında aldıgım testerlardan memnun malırsam o başka tabi. Bir bakmışsınız seriyi toplayıp gelmişim :) 
Kullanan varsa yada alternatifler yorumlarınızı bekliyorum:)
Hoşçakalın :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder